2020. okt 14.

Ez vagyok én

írta: fiatalháziasszony
Ez vagyok én

neutral_beige_couple_anniversary_scrapbook_events_and_special_interest_presentation.png

 

  Sokat gondolkodtam azon, hogy mi legyen az első bejegyzésem. Egyik pillanatban arra gondoltam, hogy belevágok az egészbe, és már a kigondolt első témát fel is vázolom, és beszélek róla. Aztán magamba néztem, és eltöprengtem arról, hogy ha én találok egy blogot, mi az első amit megnézek. Szinte biztos, hogy az első, de lehet hogy csak az első öt dologban van benne az, hogy megnézem a blog szerzőjének bemutatkozását. Ekkor döntöttem el, hogy akkor legyen az első bejegyzésem saját magam bemutatása, hogy egy kicsit már most megismerjetek.

   Szóval, hol is kezdjem?  Egy 23 éves lány vagyok, még egyetemista és kezdő háziasszony. Ebben az évben költöztünk össze a párommal, ami ennek az elég nehéz évnek a fénypontja volt, és mai napig is az. Remélhetőleg még ebben az évben lefogok diplomázni és megfogom kapni a közgazdász diplomámat is. Szeretek nagyon olvasni, filmezni, sütni-főzni, és mindig próbálok pozitívan hozzáálnni a dolgokhoz. Kezdő háziassony vagyok, ami azt jelenti, hogy az utóbbi időben elég sok új dologgal kellett szembesülnöm. Eddig is külön éltem szüleimtől, de persze, hogy más az amikor csak a párjával él az ember, és saját magától függ az, hogy mennyire van rend a lakásban és, hogy mi lesz a vacsora és a másikra is gondolni kell közben.  Bevallom, az elején még nagyon furcsa volt, főleg, hogy a költözéssel egy időben elkezdtem a szakmai gyakorlatomat is végezni, így persze minden nehézség egyszerre jött. Na de sebaj, azt az időszakot is nagyon élveztem. 

Miről is fognak szólni itt a dolgok ? Leszögezem előre, próbálok majd tényleg rendszeresen hozni új tartalmakat. Egyenlőre úgy tervezem, hogy hetente kettőt. Egyet kedden, és egyet pénteken. Mivel a rohanó világban, és a mostani helyzetet is figyelembe véve, nagyon elmegyünk az apró örömök mellett, és én ezt nem akarom. Örülni akarok minden apró dolognak. Ezzel kapcsolatban látsz majd nálam tartalmakat: akár egy pozitív szösszenetet, akár egy személyes történet amiből más is tanulhat, sütés-főzés, könyvek, olvasás, filmek, sorozatok, háziasszonykodás, takarítási praktikák, időbeosztás. Szóval egyszerűen minden olyan dolog, ami engem jellemez, és behatárolja a mindennapjaimat. Addig is kövessetek instagrammon, mert bizony ott is szoktam megosztani tartalmakat:).

 

Remélem szeretni fogjátok annyira, mint amennyire már most én szeretem. 

Tartsatok velem minden kedden és pénteken!

Ölel,

KH

Szólj hozzá

blog blogger olvasás blog.hu személyes hungary filmek főzés könyvek sütés elsőcikk magyarblog tartalomgyártás ezvagyokén tartsvelem ismerjmeg kezdőháziasszony azéletapróörömei magyarcikk