2021. feb 19.

Erősítsd magad belülről!

írta: fiatalháziasszony
Erősítsd magad belülről!

   

20210219_154239-01.jpeg

Mindig is szerettem a teákat. Igaz régebben inkább az egyszerű gyümölcsteákért voltam oda, és főleg akkor, amikor így ősszel vagy télen, valami forró finomat akartam inni esténként.  Ez most se változott annyira. Most is inkább így ősszel és télen iszok teát, viszont most már a téákhoz másképp állok hozzá. Most már próbálok inni inkább gyógynövény teákat gyümölcstea helyett. Sokat kutakodtam ebben a témában, hogy melyik tea milre jó, és egy kis idő is el kellett teljen ahhoz, hogy kialakítsam magamnak a kis tea rutinomat. A bejegyzésem további részében azokat a teákat szeretném Neked bemutatni amit én rendszeresen és alkalmanként szoktam fogyasztani. 

csalan-tozeg-fk-20200420.jpg

1. Tőzegáfonya tea: erről a teáról nagyon sok jót lehet hallani,és különösképpen azok a nők szokták fogyasztani, akiknek a felfázással problémájuk szokott lenni. Ebben sajnos én sem voltam kívétel régebben. Viszont amióta megismerkedtem ezzel a teafélével, azóta a problémáim is csökkentek.

De mire is jó ez a tea?

-csökkentjük vele a fertőzés kockázatát

-már a meglévő betegség idejét jelentősen csökkenti, és a tüneteket is enyhiti

-immunkrendszert erősít

Régebben csak akkor ittam amikor már éreztem magamon a felfázás tüneteit. Viszont most már, szinte minden nap, vagy minden héten megiszok egy bögre tőzegáfonya teát, így megelőzve a hideg időben az esetleges felfázás, vagy megfázás kockázatát. Plusz dolog a teáról, hogy gyógyszertárákban és drogériákban is könnyen beszerezhető.

boszy-baratcserje-termes-tea-20-filter-400x400.jpg

2. Barátcserje tea: ez egy olyan gyógynövény, ami a menstruációs sziklusokat teszi rendszeressé. E mellett még segíti a permenstruációs tüneteket is, és csökkenti a menstruációs görcsöket is. Viszont csak óvatosan és bizonyos időközönként szabad csak inni. Nekem az utóbbi időben nagyon sokat segített, és minden olyan nőnek, lánynak akinek menstruációjával probléma van, vagy nőgyógyászati (PCOS) problémával rendelkezik, annak bátran ajánlom. 

herbaria-patikaja-kamilla-viragzat-szalas-tea.png

3.Kamilla tea: ez a gyógynövény nem csak görcsöldó, hanem fertötlenitő is. Jó szemborogatásnak, toroköblítőnek, fogínyerősítőnek. A kamillavirágot porrá morzsolva a viszkető és nedvedző ekcéma kezelésére is használhatjuk, úgy, hogy a kamillaport rászórjuk. A kamilla főzete hajmosásra is használható, nagyon jó hatással van a hajhagymára és a fejbőrre. Próbáld ki te is !

naturland-citromfu-filteres-tea-25x.jpg

4. Citromfű tea: ha egy kicsit nyugtalanabbnak érzem magam, vagy tudom hogy egy stresszesebb időszak jön az életemben, egyből kinyitom a teás szekrényemet és megiszok esténként egy finom citromfű teát. Nagyon le tudja nyugtatni az embert, és ennek köszönhetően gyorsabban is el tud aludni. 

 

Nekem legjobban ez a négy fajta tea válik be a legjobban,és bátran tudom ajánlani mindenkinek! Illetve, nagyon könnyen beszerezhetőek. Dm-ben és Rossmanban és persze gyógyszertárakban megtalálhatóak. 

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésemet!:)

2021-02-19-034637937-01.jpeg

 

Ölel,

KH

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

blog egészség kedvenc dm rossman gyógynövény gyógyítók teaák kedvencteák nőkvagyunk