2021. feb 10.

Hol voltam eddig?

írta: fiatalháziasszony
Hol voltam eddig?

 

hol_voltam_eddig.png

Huh, hol is kezdjem?! Talán ott, hogy elnézést kérek Tőletek, Kedves Olvasóim, hogy ennyi hosszú időre, több mint két hónapra eltüntem. Nem írtam, nem posztoltam instagrammon. HIgyjétek el, ennek megvan a nyomós oka, amiről mindjárt mesélni is fogok Nektek.

Viszont, mielőtt ezt megtenném, egy HATALMAS KÖSZÖNETTEL járok Nektek! Ma léptem fel insagramra, és soha nem gondoltam volna, hogy ennyi üzenet és jókivánság fog engem várni. Nagyon meghatódtam, és nagyon jól esett! Szóval, nagyon szépen köszönöm MINDENKNEK, aki gondolt rám az utóbbi időben!

Szóval, megnéztem az utolsó posztomat instagrammon, ami december 2-án volt, a karácsonyi sütikről.

Azóta nagyon sok minden történt velem, amiről most diőhéjban mesélni is fogok, és a későbbiekben részletesebb posztokat fogok róla megosztani.

Szóval a decemberem úgy telt el, hogy nagyban készültem a karácsonyra. Az első karácsonyom volt olyan szempontból, hogy a párommal külön lakásban. Nagy izgalommal töltöttek el a készülődések, az első karácsonyfánt felöltöztetése, lakás diszítés. Egyszóval az ünnepek nagyon jól teltek el. 

Jött a január: Janurában töltöttem be a 24.szülinapomat. Ez egy mérföldő volt számomra. Át kellett gondoljam az eddigi életemet, hogy mégis mit szeretnék, miért, és mit kell ahhoz tegyek, hogy azt elérjem. Mellette pedig, sajnos decemberben nem sikerült befejeznem az utolsó félévemet az egyetemen, így még 2021 első félévében élvezhetem a hallgatói jógviszony előnyeit. Azt tudni kell még, hogy még novemberben, amikor jöttek a vizsgák, én akkor fejeztem be a szakmai gyakorlatomat, és nem kerestem egyből munkát, mert vizsgákra akartam készülni. Aztán az egész januárt munkakereséssel töltöttem el, sajnos sikertelenül. Viszont, nem akarom elkiabálni, de most van kilátásban már két munkahely lehetőségem is.:) Ezek mellett, elvégeztem egy tanfolyamot is, és hivatalosan is Online kreatív író lettem. Aminek én személy szerínt nagyon örülök, és nagyon remélem, hogy lesz majd lehetőségem az életben, hogy főállásban is kreatív író legyek. 

Egészségügyi állapotomra kitérve pedig, itt is vannak változások szerencsére elég pozitív irányban, de erről a következő bejegyzésben fogok beszámolni Nektek, illetve instagrammomon már külön feedben elérhetőek az eddigi dolgaim ezzel kapcsolatban:) Nézzétek meg:)!

Viszont, hogy hol is voltam eddig, és miért tüntem el? Őszntén, nagyon magam alatt voltam, és úgy voltam vele, hogy a negatívabb dolgokat valahogy nem szeretném megosztani a Világgal.

Viszont, ezt már másképp látom. Mindenkinek vannak rossz napjai, mindenkinek vannak olyan dolgai az éleben, ami nem sikerül, és vannak olyan emberek akik ezt felvállalják. Én is ilyen akarok lenni. Nem akarom azt, hogy azt higyjétek, hogy nálam minden tökéletes, mert nem az. Azt akarom, hogy tanuljatok az én hibáimból, és hogy minél több inspirációt, tippet tudjak át adni nektek a saját tapasztalataimból. 

 

Addig is legyen nagyon szép napjaitok, és vigyázzatok Magatokra!

Köszönöm, hogy itt vagytok nekem!

Ölel,

KH

Szólj hozzá

küzdj magyarblog tartalomgyártás tartsvelem ismerjmeg kezdőháziasszony magyarcikk sajáttapasztalat